Saturday, December 27, 2008

PDKT...i lov it

aku dah jumpa lagu yang aku cari selama tok!
J-Rocks band,korang penah dgr x? ada sigek lagu nya ya,mmg layan abis la...
PDKT nama lagunya...
mmg dgr 1st time,ku dah jatuh hati...
tapi,nak cari lagu tok,mmg susah deh...
even kat youtube pn,clip video xdijumpai...
ngan susah,tp at last,usaha ku berbayar...
hehe...
bolehla hilangkan stress aku...
huhu...

mok selitkan juak lyric nya yg very catchy...

Waktu pertama kulihat dirimu
bagian diriku langsung terasa kaku
pandangan mataku
selalu menuju kepadamu

Wajah cantik dan tubuh yang seksi itu
membuatku jadi tertarik padamu
inginnya aku
bisa miliki dirimu

Ku coba menarik perhatianmu
Dengan segala cara yang ku tahu
inginnya aku
dapat mengetuk pintu hatimu

Sudikah kau beriku kesempatan
Tuk buktikan kesungguhan diriku
inginnya aku
bisa miliki dirimu

REFF:
Mungkinkah aku telah jatuh cinta
Cinta pada pandangan yang pertama
Karena sepertinya hatiku semakin berbunga
Bisakah kudekat dengan dirimu
bisakah aku mencuri hatimu
Karena diriku
tlah jatuh cinta padamu

sy nak berterima kasih ngan website ni sbb dah sumbangkan lyric di atas:

http://gudanglagu.com/j/j-rocks/j-rocks-pdkt/



Nukilan: norlida@ske2ti

0 comments:

Love is...
© "NuKiLaN hAti di kUtUb kUcHinG" - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace