Thursday, March 5, 2009

ada org memerhatikan pergerakan ku!

Hari ni berlalu dgn perkara yg kurang menyenangkan.risau menghantui diriku.setiap gerak-geriku,seakan2 diperhatikan.aku mungkin diperhatikan semasa membuat pekerjaan.aku mungkin dikerling.aku pun x pasti.aku tak merasakan aku melakukan prosedur dgn salah,tapi seperti nya,mcm ada mata yg mengikut & menyoroti pergerakan aku.aku lemas,betul2 ingin lari dari situasi tersebut.tapi,aku tak bisa melarikan diri begitu saja.aku ada tugas,amanah yang telah dititipkan pada diriku.Ya,aku ditugaskan untuk menjalani praktikal di A&E department Hospital Bau untuk hari ini.aku sejujurnya meminati A&E department.pelbagai ragam manusia yang aneh dapat dilihat.kadang, doktor&staff nurse pun ketawa&esnyum melihat telatah&kerenah pesakit.aku sendiri,cuma tersenyum & kdg2,mengerutkan dahi.mungkin kerna aku tak memahami apa yang mereka bualkan @ apa yg pesakit ceritakan terlalu pelik.aduh,pening2....

Nukilan hatiku,
~noli@ske2ti~

0 comments:

Love is...
© "NuKiLaN hAti di kUtUb kUcHinG" - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace