Tuesday, February 17, 2009

ari yg sedih buatku--->16/2/09(monday)

dlm jm 4ptg camya,mak call,then pdh yg arnab mcm xsihat.mcm rebah jak dlm sangkarnya....wuaaaa........makanan nya utk ari ya,nya xabiskn.then,air pun nya xminum...nya slalu tiap2 ari abiskan mknn nya,tp knk nya xmok abiskn makanannya...ari sabtu dlok arnab aku knk attack oleh kesak yg sungguh jahat...byk gik ya,gigit nya.kesian arnab aku.aku coba slamatkn nya secepat yg mgkn,tp nya mcm lemah jak.sory,MOMO,xpat jaga ko dgn bait2.dah 2 tahun lebih aku jaga ko.ko lah pendengar setia aku,mun aku tension belajar,mun aku ada problem...sory MOMO.aku harap ko bersemadi dgn aman,k?aku akan sentiasa rindu ngan ko.aku mesti akan rindu dgn kemanjaan ko ngan aku.ko duduk diam bla aku belai bdn ko.sory xsempat mbak ko pegi clinic.aku kat Bau time ko mati ya.aku mmg sedih bla dgr ko mati.aku xpat nk tangga ko agik.aku paling suka belai bulu ko...dah la warna putih bertompok hitam,pasya lebat gik ya.sedihnya,arnab ku mati....sedihnya,xpat belai bulu nya agik,xpat main idung nya gik....xpat kuchi-kuchi ngan nya agik.diriku akan merindui dirimu,MOMO...

Nukilan: norlida@ske2ti

0 comments:

Love is...
© "NuKiLaN hAti di kUtUb kUcHinG" - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace