Monday, December 1, 2008

trima kasih sahabat....

Kat sini,kmk nak ucapkan trima kasih kepada kawan-kawanku,samada kawan yg jauh,dekat & yg aku kenal dlm online. Sik kisah la sine-sine pun korang,tapi dari hatiku yang tulus ini,aku ucapkan terima kasih kerna mengingati hari ulang tahun kelahiranku.

Persahabatan bukan diukur dengan berapa lama kita bersahabat,tapi diukur dengan ketulusan & keikhlasan hati menjalinkan persahabatan...

Trima kasih juga kepada sis & abg ipar aku yg wish my birthday...

Sekarang ni, secara rasmi,aku berumur 22 tahun...

Aku berharap akan lebih mature dalam menempuhi kehidupan yang pastinya akan lebih mencabar...

Next year,insyaallah aku akan grad,jadi tanggungjawab menjadi seorang lepasan ijazah sudah semestinya akan bertambah. Semoga aku menjadi graduan yang akan mendapat kerjaya,sekaligus membuktikan aku seorang yang bisa berjaya dalam kehidupan...

Cita-cita ku untuk menjadi seorang insan yang bijak pandai dalam ilmu hisab @ lebih dikenali sbg math, aku harap aku akan kecapi jua nanti...

Aku merasakan aku perlu memenuhi "self-actualization" dalam kehidupan ini, & aku pasti akan memenuhi impianku...

1 comments:

Raithab said...

nak tengok tesis saya semasa di utm dulu, taip di google..full name saya, em ada keluar, tesis saya dah jadi bahan rujukan dalam laman internet...

kalau taip kat yahoo..ada gak keluar dalam web, tapi bukan tesis, tapi soalan yang saya pernah tanya kat sesorang dalam web...emm..famous u nama saya....

Love is...
© "NuKiLaN hAti di kUtUb kUcHinG" - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace