Thursday, November 13, 2008

table test = 13/11/2008

Aritok tek table test. Huh,penat tunggu booking,but i'm so lucky today coz after booking jak, terus blh exam. tapi,tunggu masuk bilit exam ngan lama la.org yg datang agik lewat dari aku, dah blh masuk.bila ditanya, nya pdh nama aku blm disahkan. ala,biasala,pakei mycard,so terpaksa la tunggu. nervous gila la tunggu lama-lama. akhirnya,nama aku knk tunggah. insyaallah,aku dah prepare ngan exam tok. takut juak fail, sbb byr table test tok ngan mahal juak,so x mok la buang duit. mun dapat secepat yg mgkn, dgn sedikit @ xda halangan,mmg best la. test ya dlm ms 45 minit camya la,dipadah tutor ku. ngan semangat la ku nak jwp soalannya. boleh tahan juak la soalannya.blh dikata,ngan hmpir2 sm ngan buku yg diberik ya.yang penting,baca buku KPP,for sure semua benda masuk. aku start test dalam jam 1.51p.m. and aku x expect kul brp aku akan abis,tp ku x sangka,aku abis jwp benda ya 14 minit 47 saat jak. biar betul! cam x cayak jak.tp,ya la kebenarannya....hahaha....
lepas exam,trus tauk brp markah. guess what? aku lulus ngan cemerlang!

section A: 13/15
section B: 24/25
section C: 10/10
JUMLAH MARKAH: 47/50

alhamdulillah...aku bersyukur. nasib bait la x fail,sbb sblm aku masuk bilit exam,ada 2 org yg fail&kluar dari bilit ya dgn suram. tapi,aku senyum lebar jak,sbb usaha aku berbaloi.walaupun stay up smpei kul 2a.m., ku x kisah,asalkan aku dapat lulus exam tok. ku x mok la bazirkan duit mak & harapan aku sendiri.

0 comments:

Love is...
© "NuKiLaN hAti di kUtUb kUcHinG" - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace