Saturday, November 1, 2008

darlingku...

My future hubby decide utk pergi Bali utk tenangkan pemikiran. adakah aku yang menyesakkan fikirannya?aku pun x tauk juak. Huh...mgkn kmk duak perlukan self-space, i guess. So, nya berangkat yesterday, tapi sblm nya pegi Bali, both of us hav quite a big fight. and i blm bersedia nak maafkannya tim nya nak pegi ya. then, malam ya, couzin nya madah nya accident and now at ICU. mena ka? aku pun x tauk nak respon apa,sbb aku mmg jauh dari tmpt nya. so, hanya doa yg dapat ku kirimkn. walaupun kitaorg gaduh, aku x mok apa2 terjadi ngn nya. Ya Allah,jangan duga hubungan kami seperti ini. dia belum mendgr kemaafan dariku. aku tak mahu perkara buruk berlaku kepadanya. dahulu pun dia sakit, & aku xdapat menjenguknya sbb nya di utara dunia & aku di selatan dunia. skrang pula accident. aku x tauk kedakne nya blh accident, sbb aku ngan couzin nya x ngam glak. so,malas aku nak nanyak agik. memangla aku risau,tapi apa daya aku ada. mun aku pegi sia pn, mgkn knk halau. cinta yang x direstui family nya.aku bukan pilihan orang tuanya. aku tahu dimana kedudukan aku di mata mereka. apa la nasib aku bercinta sebegini. inikah dugaan cinta? dugaan inikah yang akan memperkukuhkan lagi cinta kami?
Sayang, cepat2 lah sembuh sayang. Maafkan daku kerna belum memaafkan dirimu sblm dikau pergi :'(

0 comments:

Love is...
© "NuKiLaN hAti di kUtUb kUcHinG" - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace