Tuesday, October 14, 2008

aku makin pelik!

something yang pelik berlaku aritok.tapi,oleh disebabkan busy nak siapkan research proposal, cerita ya akan dipadah klak. tapi,ngan bingung la apa ku polah aritok. aku pun sik tauk kenak.

aku menunggu di bus station tmpt aku posting sbb tmpt ya blm buka...
then,tiba2 ada sorang hansome guy ya,orang putih,melambai kat aku,tapi nya kat seberang.aku kehairanan,adakah aku mengenali lelaki tersebut?bila masa pulak aku tok berkwn ngn mat saleh.dah nya melambai2 ya,aku senyum jak la.pasya,nya berik isyarat,nya mok dtg ke station bus ya.oh...oh....apa aku perlu buat?lari?buat don't know?

then,aku decide mok pegi kat bangunan tmpt aku posting ya.aduh.baru jak aku nak berjln kat sia,nya dah ada kat jalan raya yg aku mok limpas ya.nervous gila la,tp buat2 control la.pasya,nya pusin agik bangunan ya.aduh...
then,k lah.klaka la sekejap.aku knal kan nm aku,then nya pun introduce nya dirik.seriously,tangga dari dekat,nya mmg hansome plus blue eye nya.aduh,cair juak,tapi aku mesti ingat,aku dah ada someone special.aku takkan curang!
namanya NICK,dari Europe.tapi,bila nya padah,area Europe nak ne satu,aku mmg ngaku aku xpenah dgr tempat ya.hahaha...

pasya,nya padah straight forward ngan aku,yg nya suka ngan aku.
"i like u"
"what?why u like me?"

adala something agik nya padah.tapi,biarlah rahsia.huahuahua.
mun percakapan nya sik gatal glak,mesti aku dah berkwn ngn nya.tapi,dari pandangan mata nya,nya mmg macam gatal juak.so,aku decide untuk blah dari tmpt ya.sebenarnya,aku mmg pun busy,ada meeting bah sebenarnya.aku x sangka la apa luck aku ariya smpei Europe guy padah nya suka ngan aku.mgkn tok akan jadi pengalaman pertama & terakhir aku,yang Europe guy admit yg nya suka ngan aku.pengalaman yang sungguh bermakna dalam perjalanan kehidupanku.

adakah sebab aku tukar penampilan sikit ariya,smpei Europe guy yg berada di seberang jalan boleh terpikat ngan aku pada pandangan pertama.xdala terlalu ketara aku tukar penampilan ya.aku pkei selendang jak,untuk tukar imej sikit.tapi,disebabkan penampilan mcm ya,someone terpikat ngan aku.funny experience yang aku xkan lupakan.i wonder apa NICK polah sekarang??

0 comments:

Love is...
© "NuKiLaN hAti di kUtUb kUcHinG" - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace